For Internettmarkedsførere:
1) Levér relevant og målrettet innhold sammen med produktmarkedsføring
2) Kombiner markedsføring med sosiale medier
3) Utnytt brukernes tidsforbruk på Google til merkevarebygging, økning av produktkjennskap og salgsutløsende annonsering med effektiv søkemotormarkedsføring.
4) Levende innhold holder på brukerene. Overrask dem gjerne.
5) Søkemotoroptimalisering er veldig viktig
Dette var en kort oppsummering fra innlegget: Handler din nettside bare om kjøp og salg?
som fikk følgende kommentar fra Helge Tennø:
Som Jeffrey Cole poengterte på et MSN Innovate seminar for litt over et år siden: Endringene i måten folk bruker nettet på endrer seg mer når en går fra dial-up til bredbånd en når en går fra ingenting til dial-up. Årsaken er at med bredbånd så er vi alltid på, og betaler en fast pris. Dette er en stor endring i forhold til når en brukte nettet for å løse aktiviteter som en hadde skrevet ned på baksiden av konvolutter eller handlelister.
Jeg kan varmt anbefale bloggen til Helge Tennø.
Les hele blogginnlegget her >>