Effekt av sosiale medier #2:Old Spice typen har en hemmelighet – han selger ikke!

Her i det seneste har det vært mye snakk i sosiale medier om ham Old[...]

Eksempel #1: Effekt av sosiale medier: Bedre plasseringer på Google

Oppfølgning av innlegget Effekten av markedsføring i sosiale medier kan måles på 4 områder –[...]

Google Vs. Louis Vuitton case – A trademark battle with wide consequenses – If Google wins

I put a small comment on culture-buzz.com before writing this post.

1 Comments

Mediakooordinator.no danker ut konkurrenter på søkemotoroptimalisering og synlighet på Internett i Alexas ranking

Og ser ut til å klare seg bra i en vrimmel av nettsteder med tenkere,[...]

Kurs eller seminar om Nye medier/sosiale medier i Ørsta i forb. med Naturfestivalen?

Jeg har lyst å lage en miniseminar eller et kurs med fokus på Nye medier[...]

1 Comments

Blogg-innlegget: Hva nå Ørsta?… Ga forside i lokalavis

Mitt frrige blogg-innlegg: Hva nå Ørsta? Eksempel på overvåking av omdømme via sosiale medier ble[...]

Alt er mulig – men hva er avgjørende?

Innen moderne kommunikasjon er alt mulig. Fokuser på relevans – og sakens kjerne. Etter innhold[...]

Bokmerketjenester og startsider uten innhold sløser bort tiden din

I påsken 2008 er det lansert ennå en norsk bokmerketjeneste: Klikkbart.no. Bak løsningen ligger det[...]

4 Comments

Tør du ikke kommentere eller ønsker du ikke?

Helt utroligt. Etter å ha hatt en post med en synlig feil liggende øverst i[...]

Nye sosiale bokmerkefunksjoner – og flere besøk fra Google

Min (U)oversiktlige liste over med bokmerker og bokmerketjenester har på det seneste vært å finne[...]