Skip to content
  • Integrasjoner & API
  • Betalingsløsninger
  • E-handelsrapporter
  • Kontakt
    • Du har ingen produkter i handlekurven.

    • visa-master-card
NettpilotNettpilotNettpilot
  • Menu
  • Tjenester
    • Webutvikling og integrasjoner
    • Digital situasjonsanalyse
    • Webanalyse
    • SEO
    • Google Ads
    • Konverteringsoptimalisering
    • Spørsmål og svar
  • Plugins
    • Nettpilot Wordpress WooCommerce Bring shipping & MyBring plugin manualShipping & frakt
    • nets netaxept kortbetalingBetalingsløsninger, Plugins og Woocommerce checkout
    • ERP systemERP & Regnskap
  • Nettbutikk
    • Etiketter uten RFID brikke på rull 99x105mm. Passer til Pakke i Postkassen fra BringEtikettruller
    • Brother 1100 etikett skriverEtikettskrivere
    • Ekstern etikett rullholderEtikettrullholder
  • Portfolio
  • Blogg
    • Betaling
    • Brukervennlighet / Usability
    • Content Marketing
    • E-handel
    • Kurs og Undervisning
    • Sosiale Medier
    • Søk & Analyse
    • Verktøy
    • WooCommerce
  • Handlekurv

    Du har ingen produkter i handlekurven.

    visa-master-card
Analytics SEO velkomst videoer
Gratis SEO software instruksjonsvideo: Analytics SEO velkomstprogram

Etter mange henvendelser har vi fått laget nye videoinstruksjoner til Analytics SEO slik at det [...]

Magento Nettbutikk
Kan Nettpilot jobbe med Magento? Ja, vi kan:)

Jeg forteller dette fordi fler og fler stiller oss spørsmål om Magento, og om Magento [...]

Responsive WordPress Nettbutikk med Mobiltilpasset Checkout og NETS betaling?

NETS betaling fås nå til tre typer WordPress Nettbutikkløsninger Her er er gode nyheter, og [...]

Stikkord fra studenters omtale av medstudenter på Høgskulen i Volda.
Case: Målgruppeundersøkelse og usabilitytesting for Høgskulen i Volda

«Dette er noko som kan nyttast både praktisk og grafisk. Det gir eit godt bilde [...]

Matt Bailey på Sem-konferansen i Oslo 2011: Developing and presenting content.
Matt Bailey på SEM Konferansen 2011, Oslo

Developing and Presenting content Til leseren. Dette innlegg er i noteform, og ikke ment for [...]

Høgskulen i Volda
Bedre brukeropplevelser for Høgskulen i Volda

Et åpent analyse prosjekt. Dette blir mitt første «Open Analytics» prosjekt. Du inviteres til å [...]

5 raske råd om Internettmarkedsføring
5 raske råd om Internettmarkedsføring

For Internettmarkedsførere: 1) Levér relevant og målrettet innhold sammen med produktmarkedsføring 2) Kombiner markedsføring med [...]

Brukervennlighet / usability
Brukervennlighet / usability – på dansk

Inspirert av å ha lest om hva Thor Eie fra Netlife Research skrev om det [...]

4 Comments

Referanser
Om Nettpilot
Priser
Betalingsinformasjon
Avtalebetingelser
Personvern
visa-master-card

Tjenester fra Nettpilot:
Seokontroll.no
Webanalytiker.no
Partnere
WordPress WooCommerce Bring Shipping API Bambora betaling Nets Netaxept online betaling Svea Finans
Aktuelt
  • Råd til bedriftseiere i 2023. Intervju med kunstig intelligens
  • Nets kunde og har mottatt eposten: «SSL CERTIFICATE WILL BE RENEWED IN NETAXEPT»? Kommentarer er skrudd av for Nets kunde og har mottatt eposten: «SSL CERTIFICATE WILL BE RENEWED IN NETAXEPT»?
  • Netaxept cloud migration to Azure? Hva betyr egentlig dette for deg?
Tilfeldig faq
Når skal refusjon være tilbakebetalt fra en nettbutikk etter varen har blitt sendt i retur?

Vi i Nettpilot vet ikke hva som er normal tid, men med god kundeservice burde tilbakebetaling bli gjennomført innen 3 dager etter varen er registrert og tilbakeført hos selger. Selgeren plikter å gjøre dette innen 14 dager.

Se også her fra Lovdata:
§ 15.Gjennomføring av angreretten ved avtaler som er inngått ved annet fjernsalg enn telefonsalg

Ved bruk av angreretten faller partenes plikt til å oppfylle avtalen bort. Dersom noen av partene har oppfylt hele eller deler av avtalen skal det skje en tilbakeføring. Returkostnadene bæres av forbrukeren med mindre selgeren har misligholdt avtalen eller selgeren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte varen ikke var tilgjengelig.

Forbrukeren skal tilbakeføre varen innen rimelig tid. Dette må gjøres selv om forbrukeren ikke har fått det han eller hun har krav på å få tilbakebetalt fra selgeren.

Er varen sendt gjennom posten eller en annen selvstendig fraktfører skal den sendes tilbake på samme måte eller leveres til selgeren. Dersom selgeren ikke har ordnet med hensiktsmessig returpakning gjelder bestemmelsen i fjerde ledd.

Er varen levert på annen måte, skal forbrukeren enten stille varen til selgerens rådighet for avhenting på det stedet den ble mottatt eller levere eller sende den til selgeren.

Selgeren plikter å tilbakebetale det forbrukeren har betalt innen 14 dager fra den dag selgeren mottar varen eller henteseddel eller varen er stilt til rådighet.

Forbrukeren plikter ikke å motta eller innløse en vare før den returneres til selgeren, men kan i stedet betale returkostnadene og be den som leverer varen om å returnere varen til selgeren.

Dersom forbrukeren har gitt melding til selgeren om at varen kan hentes i henhold til fjerde ledd og dette ikke skjer innen 3 måneder fra meldingen er mottatt, tilfaller den forbrukeren vederlagsfritt.

-

Se også: https://lovdata.no/dokument/LTI/lov/2000-12-21-105
Lykke til!

See the entire answer

  • Integrasjoner & API
  • Betalingsløsninger
  • E-handelsrapporter
  • Kontakt
Copyright 2006-2021 © Nettpilot Nickolass Jensen
  • Tjenester
    • Webutvikling og integrasjoner
    • Digital situasjonsanalyse
    • Webanalyse
    • SEO
    • Google Ads
    • Konverteringsoptimalisering
    • Spørsmål og svar
  • Plugins
    • Nettpilot Wordpress WooCommerce Bring shipping & MyBring plugin manualShipping & frakt
    • nets netaxept kortbetalingBetalingsløsninger, Plugins og Woocommerce checkout
    • ERP systemERP & Regnskap
  • Nettbutikk
    • Etiketter uten RFID brikke på rull 99x105mm. Passer til Pakke i Postkassen fra BringEtikettruller
    • Brother 1100 etikett skriverEtikettskrivere
    • Ekstern etikett rullholderEtikettrullholder
  • Portfolio
  • Blogg
    • Betaling
    • Brukervennlighet / Usability
    • Content Marketing
    • E-handel
    • Kurs og Undervisning
    • Sosiale Medier
    • Søk & Analyse
    • Verktøy
    • WooCommerce
  • Integrasjoner & API
  • Betalingsløsninger
  • E-handelsrapporter
  • Kontakt
  • Innlogging

Innlogging

Mistet passordet ditt?

Registrer

En lenke for å angi et nytt passord vil bli sendt til e-postadressen din.

Dine personopplysninger brukes til å øke brukervennligheten på denne nettsiden, gi deg tilgang til administrasjon av din brukerkonto og andre formål som beskrevet i våre personvernregler.

gdpr logo
Personvern og Cookie oversikt

Når du besøker nettpilot.no, blir det opprettet informasjonskapsler som lagrer innloggingsinformasjonen din og valg du har tatt når det gjelder hvordan innhold skal vises. Informasjonskapsler med innloggingsinformasjon utløper etter to dager, mens de med visningsvalg varer i ett år. Hvis du krysser av for &lauot;Husk meg»t;, vil innloggingsinformasjonen din oppbevares i to uker. Hvis du logger deg ut av kontoen din, vil disse informasjonskapslene forsvinne.

Du kan velge å deaktivere eller selektivt skru av informasjonskapsler eller tredjeparts informasjonskapsler i nettleserens innstillinger. Men dette kan påvirke hvordan du er i stand til å samhandle med nettpilot.no, så vel som andre nettsteder.

Du kan velge å deaktivere eller selektivt skru av informasjonskapsler ved å følge knappene i venstre side.

Mest nødvendige informasjonskapsler

De mest nødvendige informasjonskapsler bør være aktivert slik at vi kan huske dine foretrukne innstillinger

Hvis du deaktiverer denne informasjonskapsel kan du ikke lagre dine preferanser. Dette betyr at hver gang du besøker nettstedet, vil du skulle slå av eller på informasjonskapsler på ny.

Cookie Policy og personvern

Mer info om vår personvern og Personvern på Nettpilot.no