Nettpilot regnskap og fakturaavdeling
Spørsmål vedrørende fakturering
Vi tar kontakt direkte til deg så snart vi har sett på henvendelse.
Slik er våre faktureringsprinsipper:
- Vi avtaler vanligvis fast pris for oversiktlige eller løpende oppgaver.
- Vi fakturerer på ved månedskifte eller umiddelbart etter oppgaveløsning.
- Ved support og omfattende oppgaver fakturerer vi per påbegynt time, der vi på forhånd har avtalt et estimert timeforbruk.
- Dersom oppgaven tar vesentlig mer tid enn avtalt (mer enn 20% økning), foretar vi oss ikke noe før vi har fått timebruk godkjent av kunden.
- I tilbud der det ikke settes av spesifikke oppgaver til testing og feilsøking vil du som kunde selv påta deg ansvar for feilsøking, og er ansvarlig for innrapportering av feil som skal håndteres og rettes opp av Nettpilot i henhold til oppgavebeskrivelsen. Dette skal skje innen 14 dager etter oppgaven er levert.
Les gjerne vår faq eller avtalebetingelser, før du spør oss.
[contact-form-7 id=»16860″ title=»faktura»]