Få rett kurs i sosiale medier

Moderne kommunikasjon og markedsføring i sosiale medier handler om å være aktivt lyttende og å kunne reagere relevant og presist i de kanaler som best egner seg i forhold til kunder og bestemte målgrupper.

Mener du, eller din sjef, at sosiale medier er eller vanskelig å håndtere? En fremoverlent bedrift bør kunne forstå og utnytte mulighetene som finnes til å holde øye med, benytte verktøy og navigere i de sosiale medier (kanaler og plattformer) hvor bedriftens kunder og målgruppe befinner seg.

Nettpilot tilbyr hjelp med:

Kurs i sosiale medier - markedsføring, teknikker, plattformer og verktøy.
  1. Strategisk veiledning i bruk av sosiale medier
  2. Oppsett og løpende håndtering av annonsering i sosiale medier, Youtube, Facebook, Instragram, snapchat, Twitter, LinkedIn med flere
  3. Profesjonell oppsett av Facebooksider, Youtube kanal, LinkedIn sider, bedriftsblogg og kobling mellom egne prodiler
  4. Valg og oppsett av verktøy for overvåking av sosiale medier
  5. Effektmåling av tiltak i sosiale medier
  6. Skreddersydde kurs og sparringsforløp med fokus på markedsføring i sosiale medier og søkemotorer.

Idéer til strategier, praktisk bruk av verktøy og taktisk manøvrering i relevante kanaler kan presenteres eller utvikles i felles workshop.
Vi kan håndtere all annonsering for dere løpende.