
Vipps i klubbkiosken, hva koster det egentlig?
Vipps mobilbetalingstjeneste ble først lansert som en enkel bruker til bruker tjeneste, der folk kunne[...]
02
sep
sep
Synlighetstiltak ut over det vanlige: #Monstervarsel
Kampen mot Monstermaster – og om oppmerksomheten. I aksjonen Monstervarsel, satte vi fyr på 9[...]
07
apr
apr
Attraksjonsanalyse og webanalyse – eller hvorfor fotografere en sau?
Attraksjonsanalysen i sin opprinnelige form er en undersøkelse av et reisemåls attraksjonstilbud i et avgrenset[...]
20
mar
mar
Kraften fra Facebook
Refleksjoner om Facebook som prosjektverktøy For kort tid siden leverte jeg en eksamensoppgave med denne[...]
30
nov
nov
Case: Målgruppeundersøkelse og usabilitytesting for Høgskulen i Volda
«Dette er noko som kan nyttast både praktisk og grafisk. Det gir eit godt bilde[...]
03
nov
nov
Norway Fjords Region tops the National Geographic destination ranking list 2009.
This is where I live;-) Not much of a blog-post, but…here’s a little snapshot of[...]
22
okt
okt
Oppfordring til bildedeling på Flikr og PICASA under Naturfestivalen i Ørsta: Tagge, tagge, tagge
Ettersom jeg i disse dager hadde satt litt tid av til å fly litt rundt[...]
1 Comment
28
jul
jul
Kurs eller seminar om Nye medier/sosiale medier i Ørsta i forb. med Naturfestivalen?
Jeg har lyst å lage en miniseminar eller et kurs med fokus på Nye medier[...]
1 Comment
Skolefrukt i Ørsta innføres fra høsten: Kommunen har ombestemt seg «Ikke pga. press utenfrå»
Jeg har vært på forlenget hyttetur i forbindelse med Kristi Himmelfart og det var derfor[...]
2 Comments
26
mai
mai
Blogg-innlegget: Hva nå Ørsta?… Ga forside i lokalavis
Mitt frrige blogg-innlegg: Hva nå Ørsta? Eksempel på overvåking av omdømme via sosiale medier ble[...]
13
mai
mai