Vipps i klubbkiosken: Smart, men hva koster det egentlig?

Vipps mobilbetalingstjeneste ble først lansert som en enkel bruker til bruker tjeneste, der folk kunne[...]

Synlighetstiltak ut over det vanlige: #Monstervarsel

Kampen mot Monstermaster – og om oppmerksomheten. I aksjonen Monstervarsel, satte vi fyr på 9[...]

Attraksjonsanalyse og webanalyse – eller hvorfor fotografere en sau?

Attraksjonsanalysen i sin opprinnelige form er en undersøkelse av et reisemåls attraksjonstilbud i et avgrenset[...]

Kraften fra Facebook

Refleksjoner om Facebook som prosjektverktøy For kort tid siden leverte jeg en eksamensoppgave med denne[...]

Case: Målgruppeundersøkelse og usabilitytesting for Høgskulen i Volda

«Dette er noko som kan nyttast både praktisk og grafisk. Det gir eit godt bilde[...]

Norway Fjords Region tops the National Geographic destination ranking list 2009.

This is where I live;-) Not much of a blog-post, but…here’s a little snapshot of[...]

Oppfordring til bildedeling på Flikr og PICASA under Naturfestivalen i Ørsta: Tagge, tagge, tagge

Ettersom jeg i disse dager hadde satt litt tid av til å fly litt rundt[...]

1 Comments

Kurs eller seminar om Nye medier/sosiale medier i Ørsta i forb. med Naturfestivalen?

Jeg har lyst å lage en miniseminar eller et kurs med fokus på Nye medier[...]

1 Comments

Skolefrukt i Ørsta innføres fra høsten: Kommunen har ombestemt seg «Ikke pga. press utenfrå»

Jeg har vært på forlenget hyttetur i forbindelse med Kristi Himmelfart og det var derfor[...]

2 Comments

Blogg-innlegget: Hva nå Ørsta?… Ga forside i lokalavis

Mitt frrige blogg-innlegg: Hva nå Ørsta? Eksempel på overvåking av omdømme via sosiale medier ble[...]