Kort om Nettpilots nye WordPress support tjeneste
Vi har fra mai 2013 en prosjektleder og dedikerte WordPress utviklere som står klar til å håndtere nye utfordringer.
Vi har mulighet for å hjelpe til med håndtering av problemer med webhotell, hackede nettsteder, spam, problemer i relasjon til flytting og redesign av nettsteder, oppgradering av plugins og themes, feilmeldinger med mer.
For å løse problemer enkelt og kjapt ber vi om FTP og WP-admin data ved første henvendelse. Uten dette kan vi ikke diagnostisere eller finne småfeil kjapt.
Be om hjelp og support her
Tidligere har dette gått over flere eposter, men i takt med antall henvendelser og økt press på undertegnede i form av andre oppgaver har vi vært nødt til å strømline prosessen.
Det betyr også at vi kan sette av opp til en time på reel problemløsning ved første support henvendelse, innen det har gått 24 timer på hverdager.
Tidligere har vi brukt MYE tid på å komme igang. Nå håper vi å kunne hjelpe dere enda fortere.
Mvh Nickolass
Pingback: NETS betaling av digitale produkter og medlemskaper og annet nytt.