Kort om Nettpilots nye WordPress support tjeneste

Wordpress support og hjelp
Nettpilot leverer WordPress support og hjelp håndtering av WordPress løsninger.

Vi har fra mai 2013 en prosjektleder og dedikerte WordPress utviklere som står klar til å håndtere nye utfordringer.

Vi har mulighet for å hjelpe til med håndtering av problemer med webhotell, hackede nettsteder, spam, problemer i relasjon til flytting og redesign av nettsteder, oppgradering av plugins og themes, feilmeldinger med mer.

For å løse problemer enkelt og kjapt ber vi om FTP og WP-admin data ved første henvendelse. Uten dette kan vi ikke diagnostisere eller finne småfeil kjapt.

Be om hjelp og support her

  • Oppgi gjerne FTP og WP admin detaljer hvis du har dem klar.
    Nettpilot ser på din henvendelse innen ønsket frist og vil gi beskjed til deg, ifall vi har behov for mer informasjon eller et avklaringsmøte.

Tidligere har dette gått over flere eposter, men i takt med antall henvendelser og økt press på undertegnede i form av andre oppgaver har vi vært nødt til å strømline prosessen.

Det betyr også at vi kan sette av opp til en time på reel problemløsning ved første support henvendelse, innen det har gått 24 timer på hverdager.

Tidligere har vi brukt MYE tid på å komme igang. Nå håper vi å kunne hjelpe dere enda fortere.

Mvh Nickolass

En tanke om “Nettpilot introduserer WordPress Support

  1. Pingback: NETS betaling av digitale produkter og medlemskaper og annet nytt.

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.