Husk søkemotoroptimalisering for å bli synlig på Google.

Internettmarkedsføring er mer enn i sosiale medier
Kurs i sosiale medier på Google søk

Oftest så er dine nye kunder ikke en del av den virkelighet som du ferdes i når du åpner munnen i sosiale medier. Sosiale medier har mest effekt når du har fått nye kunder som ønsker å bringe sine gode opplevelser videre ut i verden.

Her funker det som bare det (sosiale medier). Men dine tilfredse brukere skal være der hvor målgruppen befinner seg og de skal ha en vis status for at andre gidder å høre på dem. (spot the influencers) og så skal de ikke føle seg hemmet fordi produktet er tabubelagt;-) De skal ha lyst å skrike det ut over allverdens tak. Ikke sant?

Det finnes gode grunner til å forsatt fokusere på å bli synlig på Google. Og det er det jeg jobber mest med – hver dag. Når jeg nå har en nettside som merker etterspørsel på kursing i sosiale medier, så er det primært fordi jeg ligger høyt på Google og Bing – ikke fordi jeg blir funnet i de sosiale fora.

At jeg er synlig i sosiale medier betyr ikke så mye for meg  – det er det som andre får ut av det som er viktigst.

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.