Attraksjonsanalyse og webanalyse – eller hvorfor fotografere en sau?

Attraksjonsanalysen i sin opprinnelige form er en undersøkelse av et reisemåls attraksjonstilbud i et avgrenset[...]

Sosiale medier case: Norway. Your Way (Innovasjon Norge 2010)

En langsiktig tilnærming til PR og markedsføring i sosiale medier.

Se opp for andre historier fra Norge

Jeg må bare følge opp kort her på forrige innlegg: Historier fra Norge til Facebook[...]

Historier fra Norge – Fra Preikestolen til Facebook generasjonen

Hvordan vil Innovasjon Norge måle effekten av satsningen på gode historier på visitnorway.com?

5 Comments

Nordisk Mosaik(k) – en interaktiv Internettfortelling

Jeg ble faktisk så inspirert av den seneste Norske satsningen på online reiselivsmarkedsføring at jeg[...]

1 Comments

Norway Fjords Region tops the National Geographic destination ranking list 2009.

This is where I live;-) Not much of a blog-post, but…here’s a little snapshot of[...]

Bitreiseliv kliner til med kompetent innføring i sosiale medier

Tenkte at dette skulle være en twitter kommentar, men fant ut at jeg ville bruk[...]

Oppfordring til bildedeling på Flikr og PICASA under Naturfestivalen i Ørsta: Tagge, tagge, tagge

Ettersom jeg i disse dager hadde satt litt tid av til å fly litt rundt[...]

1 Comments

Destinasjonsforum følger opp oppfordring om vitensdeling via sosiale medier

Kom ikke her og fortell meg at man ikke kan bruke sosiale medier til noe.[...]

2 Comments

Lokker turister til Danmark med film på Youtube og filmfestivaler som virkemiddel

Jeg er typen som abonnerer på mange ulike typer nyhetsbrev. Jeg liker egentlig nyhetsbrev via[...]

1 Comments