Kost/nytte analyse – hvordan måle verdien av blogging?

Dette er en republisert artikkel. Høsten er tid for gjenbruk og tilbakeblikk og mange av[...]

Hvordan gi den beste kundeopplevelsen i 2020 – online og offline

Vi har gjort det lett for deg og skrevet et sammendrag av en helt fersk[...]

Strategi for sosiale medier – 10 gode råd

Sjekkliste fra kurs i sosiale medier Jeg har fortsatt en del kunder som lurer på[...]

4 Comments

Overvåking og trendspotting via Twitter

Alle meldinger på Twitter kan spores i sanntid – derfor er det enkelt å reagere[...]

Kraften fra Facebook

Refleksjoner om Facebook som prosjektverktøy For kort tid siden leverte jeg en eksamensoppgave med denne[...]

Sosiale medier case: Norway. Your Way (Innovasjon Norge 2010)

En langsiktig tilnærming til PR og markedsføring i sosiale medier.[...]

Overvåkningsverktøy for sosiale medier: Brand reputation monitoring og management også mulig for mindre aktører

Hvis din bedrift eller dine produkt får omtale på Internett, positiv eller negativ – hva gjør[...]

Mitt sosiale ID, er det online?

Jeg fant denne her i arkivet. som ble skrevet i februar 2009, da Twitter feberen[...]

9 Comments

Se opp for andre historier fra Norge

Jeg må bare følge opp kort her på forrige innlegg: Historier fra Norge til Facebook[...]

Historier fra Norge – Fra Preikestolen til Facebook generasjonen

Hvordan vil Innovasjon Norge måle effekten av satsningen på gode historier på visitnorway.com?[...]

5 Comments