
Kost/nytte analyse – hvordan måle verdien av blogging?
Dette er en republisert artikkel. Høsten er tid for gjenbruk og tilbakeblikk og mange av[...]
27
okt
okt
Hvordan gi den beste kundeopplevelsen i 2020 – online og offline
Vi har gjort det lett for deg og skrevet et sammendrag av en helt fersk[...]
31
okt
okt
Strategi for sosiale medier – 10 gode råd
Sjekkliste fra kurs i sosiale medier Jeg har fortsatt en del kunder som lurer på[...]
4 Comments
09
nov
nov
Overvåking og trendspotting via Twitter
Alle meldinger på Twitter kan spores i sanntid – derfor er det enkelt å reagere[...]
20
mar
mar
Kraften fra Facebook
Refleksjoner om Facebook som prosjektverktøy For kort tid siden leverte jeg en eksamensoppgave med denne[...]
30
nov
nov
Sosiale medier case: Norway. Your Way (Innovasjon Norge 2010)
En langsiktig tilnærming til PR og markedsføring i sosiale medier.[...]
19
nov
nov
Overvåkningsverktøy for sosiale medier: Brand reputation monitoring og management også mulig for mindre aktører
Hvis din bedrift eller dine produkt får omtale på Internett, positiv eller negativ – hva gjør[...]
23
nov
nov
Mitt sosiale ID, er det online?
Jeg fant denne her i arkivet. som ble skrevet i februar 2009, da Twitter feberen[...]
9 Comments
11
okt
okt
Se opp for andre historier fra Norge
Jeg må bare følge opp kort her på forrige innlegg: Historier fra Norge til Facebook[...]
08
okt
okt
Historier fra Norge – Fra Preikestolen til Facebook generasjonen
Hvordan vil Innovasjon Norge måle effekten av satsningen på gode historier på visitnorway.com?[...]
5 Comments
13
sep
sep