Skip to content
  • Integrasjoner & API
  • Betalingsløsninger
  • E-handelsrapporter
  • Kontakt
    • Du har ingen produkter i handlekurven.

    • visa-master-card
NettpilotNettpilotNettpilot
  • Menu
  • Tjenester
    • Webutvikling og integrasjoner
    • Digital situasjonsanalyse
    • Webanalyse
    • SEO
    • Google Ads
    • Konverteringsoptimalisering
    • Spørsmål og svar
  • Plugins
    • Nettpilot Wordpress WooCommerce Bring shipping & MyBring plugin manualShipping & frakt
    • nets netaxept kortbetalingBetalingsløsninger, Plugins og Woocommerce checkout
    • ERP systemERP & Regnskap
  • Nettbutikk
    • Etiketter uten RFID brikke på rull 99x105mm. Passer til Pakke i Postkassen fra BringEtikettruller
    • Brother 1100 etikett skriverEtikettskrivere
    • Ekstern etikett rullholderEtikettrullholder
  • Portfolio
  • Blogg
    • Betaling
    • Brukervennlighet / Usability
    • Content Marketing
    • E-handel
    • Kurs og Undervisning
    • Sosiale Medier
    • Søk & Analyse
    • Verktøy
    • WooCommerce
  • Handlekurv

    Du har ingen produkter i handlekurven.

    visa-master-card
Jens Stoltenberg På Youtube om Nettsamfunn, Twitter og Facebook på Arbeiderpartiets landsmøte.

Jeg måtte bare legge denne her videosnutt fra Youtube inn her. Når Jens Stoltenberg snakker [...]

1 Comment

Destinasjonsforum følger opp oppfordring om vitensdeling via sosiale medier

Kom ikke her og fortell meg at man ikke kan bruke sosiale medier til noe. [...]

2 Comments

Lokker turister til Danmark med film på Youtube og filmfestivaler som virkemiddel

Jeg er typen som abonnerer på mange ulike typer nyhetsbrev. Jeg liker egentlig nyhetsbrev via [...]

1 Comment

Hva er Twitter
Twitter for begynnere

Hvordan benytte Twitter? Fant denne introen til Twitter på http://onlinejournalismblog.com vha. et tip på Twitter. [...]

Ukas leste og anbefalte – Nettsteder, poster og artikler om nye medier, webkommunikasjon og søketendenser i 2009

Dette er ment som en note til meg selv. Men jeg anbefaler andre også å [...]

Tips til bokmerking av nettsider og blogg-artikler

Denne artiklen ble i sin originale form først utgitt mai 2007 på min blogg Nettpublisering.com…på [...]

1 Comment

Liste med online bokmerketjenester: Sosiale bokmerker

Første gang jeg utga en liste med oversikt over sosiale bokmerketjenester var i mai 2007. [...]

4 Comments

Er Searchme en utfordring til Google?

Er Google gammeldags? En gang i det oppringte internettets tid var Googles enkle, minimalistiske brukergrensesnitt [...]

2 Comments

15 måter å utnytte en bedrifts-blogg og mye mer…

Dette er rett på sak. Her har du en liste med 15 argumenter som du [...]

5 raske råd om Internettmarkedsføring
5 raske råd om Internettmarkedsføring

For Internettmarkedsførere: 1) Levér relevant og målrettet innhold sammen med produktmarkedsføring 2) Kombiner markedsføring med [...]

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Referanser
Om Nettpilot
Priser
Betalingsinformasjon
Avtalebetingelser
Personvern
visa-master-card

Tjenester fra Nettpilot:
Seokontroll.no
Webanalytiker.no
Partnere
WordPress WooCommerce Bring Shipping API Bambora betaling Nets Netaxept online betaling Svea Finans
Aktuelt
  • Råd til bedriftseiere i 2023. Intervju med kunstig intelligens
  • Nets kunde og har mottatt eposten: «SSL CERTIFICATE WILL BE RENEWED IN NETAXEPT»? Kommentarer er skrudd av for Nets kunde og har mottatt eposten: «SSL CERTIFICATE WILL BE RENEWED IN NETAXEPT»?
  • Netaxept cloud migration to Azure? Hva betyr egentlig dette for deg?
Tilfeldig faq
Når det gjelder SEO, bør vi starte med en teknisk SEO audit eller en søkeordsanalyse?

For vår del er fokus ALLTID på marked og nye kundes nåværende plassering sett ift deres målsetninger og ønsker. Det betyr at søkeordsanalysen er essensiell.

Dette inkluderer data fra Google Ads annonser og webtrafikk data fra Google Analytics.

Det er ganske viktig å se om nettstedet ligger nummer 50 eller nummer 2 i kampen om å komme først til kundene både organisk og betalt. Dere kan samtidig sagtens ha størst markedsandel i søk totalt hvis dere er flinke på betalt og har lav organiske andel.

Auditen skjer underveis når vi blir enige om HVA vi skal satse på og fokusere på.

Kanskje vi ikke skal fokusere på trafikk, men rett og slett en bedre konverteringstrakt og øke konverteringen med 300% før det kan svare seg å jobbe med SEO i det hele tatt?
Da blir det naturlig å stille opp deres nettsted, mot konkurrentenes og se hvilke elementer de andre vinner på og hvor man bør fokusere innsatsen.
Handler om forventningsavstemning her.

Jeg ser ofte at nye byråer som starter for en kunde, presenterer en SEO audit som er nærmest nytteløs, fordi de ikke kjenner til webavdelingens løpende utfordringer, eller vet hva som fungerer i pågjeldende bransje, og det typisk i PDF eller epostformat, der de IKKE har hatt samtale med webansvarlige eller innholdsredaktøren, men allikevel brukt 10-20 timer på noe en Semrush rapport kunne ha spydd ut med noen mindre omskrivninger og tilpasninger. Det er ikke produktivt. Det tar vi nesten som tegn på latskap. Eller kanskje bare tegn på manglende modenthet.

Typisk så må du jobbe tett med webansvarlige OG innholdsansvarlige, som i de fleste tilfelle faktisk utmerket vet hvor skoen trykker, men i realiteten ikke har budsjett eller tid til å prioritere slikt for det er tusen andre saker på bordet hans/hennes.

En liste med 404 feil, har de typisk selv tilgang til, men de sliter med å få satt håndteringen av 404 feil i system. Akkurat som de sliter med å få satt sine EOL produktsider i system.

Det er oftest ikke å kartlegge feil og svakheter, som er utfordringene for de noe mer modne selskap, det er håndteringen av dem i en organisasjon der alle har nok å se til og ingen har overblikket til å lage smarte prosesser som fikser dette.

Det er her vi kommer inn.

See the entire answer

  • Integrasjoner & API
  • Betalingsløsninger
  • E-handelsrapporter
  • Kontakt
Copyright 2006-2021 © Nettpilot Nickolass Jensen
  • Tjenester
    • Webutvikling og integrasjoner
    • Digital situasjonsanalyse
    • Webanalyse
    • SEO
    • Google Ads
    • Konverteringsoptimalisering
    • Spørsmål og svar
  • Plugins
    • Nettpilot Wordpress WooCommerce Bring shipping & MyBring plugin manualShipping & frakt
    • nets netaxept kortbetalingBetalingsløsninger, Plugins og Woocommerce checkout
    • ERP systemERP & Regnskap
  • Nettbutikk
    • Etiketter uten RFID brikke på rull 99x105mm. Passer til Pakke i Postkassen fra BringEtikettruller
    • Brother 1100 etikett skriverEtikettskrivere
    • Ekstern etikett rullholderEtikettrullholder
  • Portfolio
  • Blogg
    • Betaling
    • Brukervennlighet / Usability
    • Content Marketing
    • E-handel
    • Kurs og Undervisning
    • Sosiale Medier
    • Søk & Analyse
    • Verktøy
    • WooCommerce
  • Integrasjoner & API
  • Betalingsløsninger
  • E-handelsrapporter
  • Kontakt
  • Innlogging

Innlogging

Mistet passordet ditt?

Registrer

En lenke for å angi et nytt passord vil bli sendt til e-postadressen din.

Dine personopplysninger brukes til å øke brukervennligheten på denne nettsiden, gi deg tilgang til administrasjon av din brukerkonto og andre formål som beskrevet i våre personvernregler.

gdpr logo
Personvern og Cookie oversikt

Når du besøker nettpilot.no, blir det opprettet informasjonskapsler som lagrer innloggingsinformasjonen din og valg du har tatt når det gjelder hvordan innhold skal vises. Informasjonskapsler med innloggingsinformasjon utløper etter to dager, mens de med visningsvalg varer i ett år. Hvis du krysser av for &lauot;Husk meg»t;, vil innloggingsinformasjonen din oppbevares i to uker. Hvis du logger deg ut av kontoen din, vil disse informasjonskapslene forsvinne.

Du kan velge å deaktivere eller selektivt skru av informasjonskapsler eller tredjeparts informasjonskapsler i nettleserens innstillinger. Men dette kan påvirke hvordan du er i stand til å samhandle med nettpilot.no, så vel som andre nettsteder.

Du kan velge å deaktivere eller selektivt skru av informasjonskapsler ved å følge knappene i venstre side.

Mest nødvendige informasjonskapsler

De mest nødvendige informasjonskapsler bør være aktivert slik at vi kan huske dine foretrukne innstillinger

Hvis du deaktiverer denne informasjonskapsel kan du ikke lagre dine preferanser. Dette betyr at hver gang du besøker nettstedet, vil du skulle slå av eller på informasjonskapsler på ny.

Cookie Policy og personvern

Mer info om vår personvern og Personvern på Nettpilot.no