Eksempel på Automatisert Norsk SEO rapport (visitoslo.com)

Her er første versjon av en full rapport fra det splinternye Norske SEO verktøy. Eksemplet[...]

Bitreiseliv kliner til med kompetent innføring i sosiale medier

Tenkte at dette skulle være en twitter kommentar, men fant ut at jeg ville bruk[...]

Oppfordring til bildedeling på Flikr og PICASA under Naturfestivalen i Ørsta: Tagge, tagge, tagge

Ettersom jeg i disse dager hadde satt litt tid av til å fly litt rundt[...]

1 Comments

Kurs eller seminar om Nye medier/sosiale medier i Ørsta i forb. med Naturfestivalen?

Jeg har lyst å lage en miniseminar eller et kurs med fokus på Nye medier[...]

1 Comments

Destinasjonsforum følger opp oppfordring om vitensdeling via sosiale medier

Kom ikke her og fortell meg at man ikke kan bruke sosiale medier til noe.[...]

2 Comments

Gratis reklame for Norge på video – og via sosiale medier?

Turismemarkedsførere og personer innen norsk reiseliv bør i 2008 holde et våkent øye med utviklingen[...]

Revolusjonerende reiselivsprosjekt og samarbeide mellom Funcom, Innovasjon Norge og StatoilHydro

Velkommen. du har akkurat reagert på en veldig spennende introduksjon til en nyhet. Dette var[...]

Reiseliv 2.0 – 5 raske om eTourism:

I dag har jeg satt meg for å finne 5 raske innen Reiseliv og bruken[...]

Videoplattform kan selge turistmål – her er 5 grunner til å anskaffe sin egen og ikke bruke youtube

Her er 5 grunner til at en destinasjon bør overveie å anskaffe sin egen videoplattform.[...]

Look to New Zealand! Destination marketing to follow!

Jeg gjentar: Look to New Zealand! De har skjønt det! Reiseliv og markedsføring 2.0. New[...]